Obchodné podmienky

PREVÁDZKOVATEĽ

Prevádzkovateľ:

Dr. Horák s.r.o.
Sídlo: Medená 19 , 811 02 Bratislava
IČO: 31348068
DIČ: 2020298808
IČ DPH: SK2020298808
Bankové spojenie: Tatra Banka
Číslo účtu: 2627740976 / 1100
Číslo účtu pre platby uskutočňujúce sa na území ČR: ČSOB : 239490080/0300, kurzom 1 EURo = 28 CZK
IBAN : SK1111000000002627740976
SWIFT : TATRSKBX
Address of bank: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 P.O. Box 42 850 05 Bratislava 55 Slovakia
Zastupuje: Pavol Maruščák
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vložka 4848/B.
Všetky objednávky a prípadné reklamácie vybavuje prevádzkovateľ. Všetky zásielky vám budú preto chodiť priamo od prevádzkovateľa a tiež všetky reklamácie adresujte na prevádzkovateľa.

1. OBCHODNÉ A DODACIE PODMIENKY

1.1. OBJEDNÁVANIE VSTUPIENIEK NA PODUJATIA

Objednávky na jednotlivé podujatia sa realizujú prostredníctvom nákupného košíka. Na to, aby ste mohli nakupovať prostredníctvom nákupného košíka, musíte na konci vyplniť nákupný formulár. V prípade, že ste v databáze nenašli vstupenky, o ktoré máte záujem, kontaktujte nás e-mailom na adrese vstupenka@drhorak.sk a my Vám zistíme do dvoch pracovných dní, či sme schopní a za akých podmienok dané vstupenky pre Vás zabezpečiť. Tlač vstupeniek je On-line cez predajné systémy, ktorých sme prevádzkovateľmi :
OE Ticket, Ticketportal, eventim , Ticketpro , Ticket Art, a Ticketstream. Sme hlavným predajným miestom siete Predpredaj.sk.
Vstupenky tlačíme zo systému až po pripísaní peňazí na náš BU !!!
V prípade, ak nastane stav, že nabehne úhrada a vstupenky na koncert danej kategórie sú vypredané, ponúkneme vstupenky, ktoré sú k dispozicií. Ak Vám náhradné vstupenky nevyhovujú, peniaze Vám obratom vrátime späť na Váš BU. V prípade, že vstupenky na koncert sú úplne vypredané, obratom vraciame peniaze späť na účet klienta.
V prípade, že sa cena za vybrané podujatie zvýši, peniaze Vám buď vrátime, alebo máte možnosť daný rozdiel v cene doplatiť.

1.2. HOME – TICKET

Home - ticket je metóda distribúcie vstupeniek výrazne zľahčujúca ich nákup prostredníctvom našej internetovej stránky. Distribúcia tohto typu vstupeniek spočíva vo vytlačení si vstupeniek na kancelársky hárok A4 priamo na Vašej tlačiarni (laserovej). Na jeden hárok A4 pripadá jedna vstupenka. Pre tlač lístkov home - ticket je potrebné, aby Vaša tlačiareň bola laserová a každá vytlačená vstupenka mala jasne čitateľný čiarový kód.

Vytlačená vstupenka musí obsahovať:

1. názov podujatia, dátum podujatia, čas začiatku podujatia, miesto konania podujatia, cenu vstupenky a označenie zakúpeného miesta na podujatí

 2. číslo predaja

 3. v pravej časti úplný, jedinečný čiarový kód

 4. označenie a daňové údaje usporiadateľa podujatia


Zasielanie vstupeniek pri metóde Home – ticket odpadáva. Prebieha vytlačením si vlastnej vstupenky na kancelársky hárok A4 prostredníctvom laserovej tlačiarne (iná forma tlače nebude akceptovaná) bez akéhokoľvek poplatku.

1.3. ZASIELANIE VSTUPENIEK

Vstupenky zasielame na základe vášho rozhodnutia, buď poštou ako cenný list, alebo prostredníctvom kuriéra. V oboch prípadoch od nás obdržíte mail o presnom dátume odoslania cenného listu / kuriéra, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.

1.3.1. HOME - TICKET

Vytlačením na kancelársky hárok A4 prostredníctvom laserovej tlačiarne (iná forma tlače nebude akceptovaná ) bez akéhokoľvek poplatku.

1.4. ÚHRADA OBJEDNANÝCH VSTUPENIEK

1.4.1. PLATBA CEZ TATRAPAY

TatraPay
Obsah vášho nákupného košíka s vybratými vstupenkami zaplatíte cez Internet prostredníctvom služby TatraPay. Vstupenky expedujeme do 24 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu. O približnej dodacej dobe vás budeme informovať mailom krátko po obdržaní objednávky.

1.4.2. ÚHRADA PREVODNÝM PRÍKAZOM ALEBO KREDITNOU KARTOU

Po obdržaní vašej objednávky dostanete od nás informačný mail s údajmi potrebnými k úhrade (číslo účtu, konštantný a variabilný symbol a sumu). Vstupenky zaistíme až po uhradení vašej objednávky a expedujeme do 24 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu. 
Uhradiť vstupenky vopred môžete:

  • úhradou formou prevodného príkazu z vášho účtu
  • úhradou formou prevodného príkazu z vašej kreditnej karty
  • vkladom sumy na náš účet v najbližšej pobočke Tatrabanky

1.4.3. OSOBNÉ PREVZATIE TOVARU

Po skompletizovaní Vašej objednávky obdržíte od nás informačný mail, kedy si môžete vstupenky prevziať v našej predajni Dr. Horák, Medená 19, 811 02 Bratislava počas otváracích hodín.

1.4.4. PLATBA CEZ CARDPAY

Platba za vstupenky objednané formou home - ticket sa uskutočňuje prostredníctvom platovného systému CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.

1.5. ÚČTOVANIE EXPEDIČNÝCH POPLATKOV:

3.50€ pri objednávkach v rámci SR zaslaných Slovenskou poštou formou cenného listu 
8,00€ pri objednávkach v rámci SR zaslaných kuriérom 

2. VRÁTENIE TOVARU

Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.drhorak.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Dr.Horak s.r.o., Medená 19, 811 02 Bratislava , prípadne doručiť osobne do našej predajne v Bratislave. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:


  • tovar je mechanicky poškodený

  • audiovizuálne nosiče, audionosiče, videonosiče nie sú v pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)

  • tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (koncerty mimo územia SR, špeciálne tituly zo zahraničia)
  • pri vstupenkách : 48 hodín pred koncertom na území SR
  • keď to povaha výrobku neumožňuje (download)

3. REKLAMAČNÝ PORIADOK

3.1. V prípade, ak zakúpený tovar obsahuje vady, je Majiteľ zakúpeného tovaru povinný bez zbytočného odkladu po jeho obdržaní a zistení tieto vady u spoločnosti Dr. Horák s.r.o. reklamovať, a to formou písomnej reklamácie formou poštovej zásielky na adresu Dr. Horák s.r.o. , Medená 19, 811 02 Bratislava

3.2. V prípade reklamácie vád / výrobná vada, nekompletný tovar, vinou výrobcu /, bude reklamácia vybavená do 10 pracovných dni bezodkladne pracovníkom zaslaním nového tovaru na adresu reklamujúceho, bez ďalších náhrad. V prípade, že z dôvodu vypredania daného tovaru nebude možné vrátiť objednaný tovar do termínu, bude reklamujúcemu oznámený náhradný termín dodania alebo v plnej výške kompenzovaná hodnota reklamovaného tovaru, bez poštovných nákladov.

3.3. V prípade zrušenia koncertu alebo jeho preloženia na iný dátum, bude po zaslaní vstupeniek do 14 dní od nerealizácie koncertu alebo jeho preloženia a do 10 dní od obdržania vstupeniek, rufundovaná cena vstupenky, znížená o servisný poplatok.

Orgán dozoru:


Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 

tel. č.: 02/ 58272 172-3; 02/58272 104 

fax č.: 02/ 58272 170
ba@soi.sk 

Telefón : 02/5443 5667   |   Email : horak@drhorak.sk   | 
© 2014 Dr. Horák                   vstupenka@drhorak.sk